web analytics
  • ЛінкТелекомСервіс | LinkTelecomService

Запитання та відповіді

<strong>Скільки коштує підключення в приватному будинку?</strong> Скільки коштує підключення в приватному будинку?
Вартість підключення залежить від багатьох чинників. Серед них можна виділити основні : тип підключення, місце підключення та бажані характеристики швидкості з'єднання. Щоб отримати детальну відповідь зателефонуйте нам за номерами Call-Центру
<strong>Чи м</strong><b>ожна подати заявку на підключення, не приходячи в офіс ?</b> Чи можна подати заявку на підключення, не приходячи в офіс ?
Так. Тепер не потрібно виходити з дому, шукати офіс компанії, що займає багато часу. Для цього необхідно тільки зайти на сторінку Заявка на підключення на нашому сайті та заповнити всі поля. Після чого наш працівник зв'яжеться з Вами.
<strong>За який термін мене підключать?</strong> За який термін мене підключать?
Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт .
<strong>Як можна перевірити стан мого рахунку?</strong> Як можна перевірити стан мого рахунку?
Стан Вашаго рахунку можна перевірити в особистому кабінеті абонента на сайті ЛінкТелекомСервіс
<strong>Чи можу я призупинити надання послуги на час відпустки чи відрядження?</strong> Чи можу я призупинити надання послуги на час відпустки чи відрядження?
Доки послуга активна , за неї стягується абонентська плата . Але Ви можете призупинити надання послуги і абонентська плата не буде нараховуватись у період Вашої відсутності . Для цього Вам достатньо зателефонувати до Call-Центру до 1 числа наступного місяця. Максимальний строк , на який можна призупинити надання послуги — 1 місяць.
Що буде якщо я не користуюсь послугою більше 3 місяців<strong>?</strong> Що буде якщо я не користуюсь послугою більше 3 місяців?
Система видалить Вас як абонента (користувача послуг), повторна активація буде платною.